Ιστορικό
“ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω ” ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΑΣ
Discover Simple, Private Sharing at Drop.io
28/ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΤΟΝ KNUD ILLERIS ΚΑΙ ΤΗ BIRGITTE SIMONSEN ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕΕΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009 (10:30 – 19:00) Η Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την πραγματοποίηση ολοήμερου σεμιναρίου στην Αθήνα με θέμα τη
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΓΔΒΜ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣΤο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Εκπαιδευτών Ενηλίκων ΚΕ.ΔΒΜ.ΕΚ.ΕΝ που υπάγεται στη Γενική γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, (Γ.Γ.Δ.Β.Μ.) του
ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΣΤΟΧΑΖΟΝΤΑΙ… ΠΟΛΥΤΕΧΝΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ
ΤΟ ΕΔΕΕΚ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΕ ΕΦΟΡΕΙΑ ΠΡΟΪΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΧΝΟ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΧΑΝIA (14/11/09) ΚΑΙ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ (15/11/09) ME
ΤΕΤΑΡΤΗ 24 ΙΟΥΝΙΟΥ ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΕΝΑΡΚΤΗΡΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ – ΣΥΝΑΨΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ
Discover Simple, Private Sharing at Drop.ioSave File: Αντίγραφο από AFISETES.ppt Το ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ Προσκαλεί τα μέλη του την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009
ΑΝΟΙΞΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ 2009
Discover Simple, Private Sharing at Drop.io 8-10 ΜΑΪΟΥ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ -ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕ ΕΦΟΡΕΙΑ ΠΡΟΊΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΥΠ.ΠΟ- ΣΤΟ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙΚΤΥΟΥ- 1η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ
Discover Simple, Private Sharing at Drop.io Το ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΡΗΤΗΣ Προβαίνοντας στην ανακοίνωση της σύστασής του στην τοπική κοινότητα και σε Συνεργασία με
ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ. ΕΔΕΕΚ/ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΕΣΤΙΑ ΣΕ ΔΡΑΣΗ : ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ-ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ” [SNAEC/ PROJECT “HESTIA/LOCALITY IN ACTION : Α LEARNING COMMUNITY – Α COMΜUNITY OF PRACTICE”]
Κρήτη-Χανιά, άνοιξη 2009 H δημιουργία ενός δικτύου -“εστίας/κοινότητας”, καταρχήν, χώρου συνάντησης-επικοινωνίας, χώρου μάθησης κι εκπαίδευσης, πεδίο προβληματισμού-διερεύνησης, ταυτόχρονα, εδάφους έκφρασης-δημιουργίας, μα και ουσιαστικής παρέμβασης-δράσης-αλλαγής, καταστάσεων